.

.

Search This Blog

Category

Thursday, November 19, 2009

jamuan akhir tahun


hri ni klas aku, 4 sn 1 ngan klas sblah aku, 4 sn 2 (korg mmg nyibuk)
ader wat jamuan klas msing2.. oleh sbb bdk2 spm gne blok aku atau
secare ringkasnye blok aku kne block, jd kitorg xleh ar nk wat jamuan kat
klas sndiri.. awal perancangan kitorg, kitorg ingat nk wat kat blog form 5,
tgkat ats skli.. tup2 pg td lps sume murid2 klas aku wat naik sgle brg keperluan
kat klas yg kami plih, cg bgtau yg kitorg xleh gne klas tu, sbb tkut bising...

jd, dgn segale kudrat yg ade, t'pkse laaa turun blik.. dh la dri tgkat 3...
pstu mule la kitorg jd cam pelarian, dok cri klas2 yg kitorg leh tmpang...
abis org tgk, x tau cmne nk gmbrkan btpe malunye.. nsib baik gak ade klas form 6...
jd t'pkse la kitorg wat jamuan kat nung..




yg ni gmbar aku ngan mekyan.. muke pon x redi gi.. aku ke ptut tibe2
die trik aku ajk ambik gmbr... x ckp sepatah pon, tibe2 je hulur kamera..

kte org2 dulu kale, sediakan payung sblum ujan..

afiQ, abeng ngan adib... tgk ar brp byk gelas dpn diorg...


"ish, nk plih yg mne ni..? apsal sume mknan dh basi ar..?"


ni la tukang wat air time jamuan.. diorg main ltk je ramuan2 die..
tp rasenye best la jgk.. kreatif btol...

nasi dagang kebanggaan org trg...


jual2...!!! seposen satu...!!!


org lain duk mkn, die duk dating..





jamuan kali ni meriah la jgk ngan khdiran cg2 pstu ditmbah plk ngan
plbgai ragam pljr2... yg plg best nye, ujan plk tu... nk boleh blik umh kne tggu
2-3 jam dlu smpai ujan berenti.. dh la aku jln kaki, nk boleh smpai umh ade
la dlm 15 mnit.... bile ujan berenti, aku trus blik... tp x smpai 3 mnit p'jlnan,
hujan lbat blik.. nsib baik ade tmpat b'teduh... pstu lps ujan berenti skli lg
bru la aku leh blik... ish3, sadis btol....





- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

0 comment:

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.

Blog Archive



Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget