.

.

Search This Blog

Category

Thursday, December 17, 2009

Malaysia mng 1-0



ptg td aku ngan mak aku ngan sis aku ade tgk bola
perlawanan akhir sukan SEA antara Malaysia ngan Vietnam..

mmg sengit giler la perlawanan td & aku benci ngan taktik2
pemain vietnam yg ntah pape ntah.. mule2 aku perasan yg
pemain2 diorg asyik duk golek sane golek sini kononnye skit
la sbb pemain malaysia serang or peteh kaki diorg..

padahal klau diperhati btol2, diorg yg langgar pemain malaysia
pstu duk sibuk golek2 plk.. nk main sgt golek2 gi berlakon citer
hindustan la, bakat berlakon dh ade.... ade skali tu, mmg jht giler
la vietnam ni, slh sorg pemain diorg gi terajang ats bahu pemain
malaysia.. diorg mmg sngje tu, xkan nk sepak bola smpai ats bahu
kot... dh tu pengadil x bg plk kad kuning. sblom tu pengadil ade
bg kad kuning kat pemain malaysia ats kesalahan yg x ptut kene
kad kuning.. mmg x adil..

lg 1 lakonan diorg, setiap kali malaysia hampir2 gol, msti
goalkeeper skit... dh tu lamer plk ambik mase nk rawat..
sje nk lengah2kan mase.. tkr goalkeeper x nk plk...

last2 padah diorg berlakon kuat sgt, malaysia mng 1-0.. haha...
mmg puas hati giler....... sebek sorg2 awok2 vietnam...







- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

0 comment:

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget