.

.

Search This Blog

Category

Tuesday, January 12, 2010

anugerah juara lagu



semalam kpd semalam iaitu hri ahd 10 jan 10, b'langsung
la AJL kat tv3 & rmai jgk artis2 yg best b'tanding..

aku ngan femili aku x ketinggalan jgk la tgk AJL ni.. bkn mnat
sgt pon, tp bese la, skali-skale rncgn ni mncul kat tv, so ape
slhnye kitorg tgk.. antare peserta2 atau persembahan yg aku ske
tgk mlm tu bunkface, yuna, black, hafiz & aizat pon ok gak..

tp bg pemenang2 yg memenangi tu, ade la sdikit yg aku x puas
hati.. klau bab vokal, aku mmg ske black mng... tmpat ke-3 plk,
aku x stuju faizal tahir mng, sbb die bkn best sgt pon.. klau ikutkan
aku nk bunkface mng, x dpt tmpat pertame pon, persembahan dh ok,
sbb bg aku bunkface best giler mlm tu.. dri muzik, lagu hgga la
p'sembahan diorg.. tp klau p'sembahan tu aizat mng, dh kire ok, tp aku
lbih ske p'sembahan aizat yg lagu pergi tu.

klau aku jadi juri la, pemenang2 ni aku bg kat diorg, :
vokal : black
persembahan : bunkface
tmpat ke-3 : aizat, Pergi
tmpat ke-2 : black/yuna pon ok dh
tmpat pertame : bunkface..



- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

0 comment:

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget