.

.

Search This Blog

Category

Friday, July 09, 2010

tandas untuk di decorate kan



kalau korang buat rumah baru, tapi takde idea nak
decorate tandas, iaitu tempat yang wajib korang pergi
setiap hari, apa kata korang try tandas macam kat bawah ni.
tandas pun kena cantik jugak kan


kalau tisu tandas korang sentiasa habis, nak pegi beli
duit pulak takde, ape kate korang decorate je
tandas yang macam ni. 



tandas ni untuk korang yang terasa macam nak jadi
orang-orang besar, raja ke, menteri ke, blaa blaa bla.
sampil melepaskan hajat, korang bayangkan la korang
tengah duduk atas kerusi diraja.


err.. yang ni sesuai untuk spesies-spesies yang gila seks kot.


haa.. kalau korang nak eratkan kasih sayang sesama
keluarga, boleh jugak decorate tandas macam ni.
caranya? korang boleh melepaskan hajat beramai-
ramai sambil bersembang dan borak2 macam kat
warung kopi..


yang ni bagi korang yang suka berjimat ataupun
jenis kedekut sebab kos pembinaannya murah je.

amacam?


- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

1 comment:

velasrizal said... at Jul 9, 2010, 9:34:00 AM

pastu kena air je msti xleh guna dh jamban ni..

Sukarnya Menolak Undangan Perkahwinan

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget