.

.

Search This Blog

Category

Friday, June 29, 2012

10 kelebihan berambut kembang




kalau dulu-dulu zaman 60-an, rambut kembang atau dikenali
sebagai rambut afro dijadikan trend yang agak femes. dan sekarang zaman
rambut kembang ni kembali lagi. ramai yang bergaya dengan
rambut kembang sekarang, artis-artis pun ramai. contohnya Hafiz, Johan, Girin
Nidji dan Anas mentor 6.

dan aku pun memang suke ngan jejaka rambut kembang, cool gitu.
heheh. bad taste? i dont care. its a fashion. hahah.


*my lovely BO ! *



ok2. kenapa dengan rambut kembang nih ?

jom usha kelebihan berambut kembang.


1. tak payah beli sikat, sebab beli sikat pun tak boleh sikat gak. jadi,
save money, save energy. (sikat rambut pun gune energy gak,
lagi-lagi kalau rambut dah kembang cenggitu).


2. kalau pegi ke mana-mana yang ada peraturan, korang leh bawak
barang-barang terlarang sebebasnye. takut kena rampas? rambut kan
ada, sorok je la.


3. mop hilang ? jangan bimbang. rambut anda boleh membantu.
gantikan je mop dengan rambut.


4. argghh ! asyik-asyik ade je yang membebel. takyah bimbang,
korang dah ade headphone sendiri, sumbat je rambut tu dalam
lubang telinga. bukan setakat dapat avoid dengar bebelan tu, tapi
dapat krim rambut kaler oren skali.


5. kalau gi tengok wayang, disarankan duk depan skali. konfem
orang belakang tak nampak. mase nye untuk TROLL !


6. ade kutu? dont worry. konfem kutu akan sesat jalan. jadi kutu2
pun tak brani nak masuk dalam rambut tu.


7. nak basuh pinggan tapi span pulak takde. gantikan je ngan
rambut, bukan setakat berguna, malah pinggan lebih bersih
dari biase.


8. kalau jumpe musuh ataupun mengalami peristiwa yang memalukan,
tutup je muke ngan rambut tu. konfem orang takkan nampak.


9. kalau nak kejar penjahat, libas je ngan rambut, konfem terbelit
tangan penjahat tu, sah2 diorang takleh lari.


10. kalau korang ade bini, tentu malam-malam bini korang boleh
putar-putar, main-main ngan rambut sebelum tidur. macam main
ngan bantal busuk tu... mesti bini korang lena tiap2 malam. :D








- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

1 comment:

Fatin Syafiqa Anuar said... at Jul 9, 2012, 9:18:00 AM

haha. aku suka gila kot dengan laki yang rambut afro ni.

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget