.

.

Search This Blog

Category

Wednesday, March 03, 2010

boy vs girl



aku bkn la pengkaji, penyiasat ataupun
pengintip.. tp aku ade la memerhatikan
serba sdikit psl org lelaki & org perempuan
ni.. aku x thu la pe yg aku perhatikan ni
btol ke x, tp setahu aku, begitu laa..

lelaki :

1. tidak ske menghebohkan sesuatu.
cth : klau awek die bg present, diorg
xde la duk sibuk2 bgtau kat kwn die yg
awek die bg present. diorg just smpan,
dan menganggap present tu special utk
die, so watpe nk tayang kat mmber2.

2. tdk ske mnceritakan hal peribadi kat org.
klau diorg ade mslah, diorg lbih ske pendam.
kisah diorg ngan kekasih hti diorg jgk, diorg
x brp gemar nk share lbih2, ye la, awek die, bkn
awek mmber die.

3. lbih rapat ngan ibu. klau psl parent, lelaki
sering dikaitkan ngan ibu. papehal, diorg lbih
pntingkan ibu diorg. bknnye x syg ayh, tp diorg
lbih rapat ngan mak, nk wat cmne.

4. ngumpat. org lelaki mmg jarang ngumpat,
tp klau skali diorg bergosip, mmg abis ayat x ptut
die keluarkan. aku bkn bce kat mne2 mjlah,
tp mmg kbykan yg aku perhati, mmg bgitu la..



perempuan :

1. ske gtau kengkwn apabila ade sesuatu
yg mnggembirakan, biase la, exited la
konon2. cthnye, bile dpt present dri pkwe,
klau boleh nk 1 mlysia thu.

2. psl peribadi plk, girl lbih ske mnceritakan
secare detail kpd fren2 diorg. klau boleh,
sume diorg nk kongsi.

3. kbykan perempuan lbih rapat ngan ayh berbnding
mak, t'masuklah aku. berlwnan plk ngan lelaki.
aku dh wat bncian, & mmg resultnye spt yg disebutkan.
mgkin kite lbih selesa ngan org yg b'lainan jntina kot?

4. ngumpat. ye, mmg pompuan ske ngumpat,
tp ngumpat diorg, bertapis jgk. cme bg yg mulut
radio je mlut diorg x bertapis.


ok. bkn semua mcm yg aku sebutkan, ade jgk yg tdk.
just bg pndangan. andai silap, maaf ye.


- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

0 comment:

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget