.

.

Search This Blog

Category

Sunday, March 28, 2010

merentas desa lagi





lepas 3 hari, baru aku rase terdetik nak citer
kat blog ni pasal what happen mase hari khamis
baru ni. ye la, sebelum ni aku just tulis frust je, sebab
malu pulak nak berstory. tapi bile pikir balik, tak salah
kite share kema..., ops, silap.. tak salah kite share malu
kite, bukannye perkare yang memburukkan namer pon.

ok. hari khamis hari tu, aku sepatutnye ade pertandingan
merentas desa peringkat daerah kat padang kemunting.
dah peringkat daerah, jadi aku bersemangat la sikit, konon
nak tunjuk bakat berlari aku yang ntah ape-ape. (tapi time latihan
aku tak pegi pun, haha).

hari rabu, sehari sebelum pertandingan, ade perjumpaan dalam
pukul 1, tapi aku pegi kat tempatnye lebih kurang 1.15 pm, sebab
time tu cikgu ade dalam kelas. bile aku pegi kat perjumpaan tu,
takde orang pun. aku tunggu la jugak kejap, tapi takde orang jugak,
so aku balik la kelas.

malam tu aku text member aku, tanye nak pagi ke tak, dan
die confirm nak pegi. pagi khamis tu, aku pegi sekolah dalam
pukul 7.15, tunggu kawan aku jap. bile kawan aku sampai, kitorang
baru dapat tahu yang kitorang dah kena tinggal.

so, lepas tu kitorang call sir ho, ingat nak mintak tolong sir ho
ambik kitorang, tapi terlambat, peserta-peserta baru je berlepas.
so, kelip-kelip la aku berdua. last-last, aku balik umah.

yang aku frust, bukan senang nak dapat peluang ni,
dan aku nak dapat sijil,
dan malu pulak bile orang dapat tau. haha.

ayah aku cakap, mungkin ade hikmahnye kot, mungkin
ada peluang lain pulak aku leh join. tapi yang sakit hatinye,
bile aku bagitau orang pasal problem aku ni (konon-konon la
nak mintak simpati, haha), diorang gi gelak pulak, siap perli
lagi tu. last-last aku wat desicion just senyap je bile orang tanye
pasal pertandingan tu.



- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

0 comment:

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget