.

.

Search This Blog

Category

Wednesday, May 09, 2012

penderaan seorang perempuan terhadap budak kecil



kejam ! tu je yang boleh aku komen bile tengok
video ni. tergamak minah ni buat budak ni macam sampah.
aku tak pasti la minah lam video ni ibu budak ni sendiri
ataupun pengasuh die. ade yang cakap ibu kandung, ade
yang cakap pengasuh.







aku tengok video ni separuh je, tak sampai hati nak tengok
habis. sebak pulak rase bila tengok lame2. aku tertunggu2 jugak
bile la boleh jumpa minah keparat ni face to face, boleh gak aku
bagi penyepak sedas dua.

dan dari pemerhatian aku, muka minah tu macam takde perasaan
langsung. so aku ade beberapa pendapat la tentang air muka dan
perbuatan kejam minah tu :-


1 - maybe die ade masalah peribadi, gaduh ngan suami ke, then
lepas kat anak die.


2 - aku kutip dari komen someone kat fb, maybe minah tu trauma
atau fobia atau mental, kena rogol ke then anak tu bukan anak die.


3 - mungkin minah tu memang jenis takde perasaan kemanusiaan.





dan yang paling aku tak puas hati, tukang rakam mahupun perempuan
yang bersuara dalam video tu (mungkin orang yang sama) langsung tak buat
apa2, tengok je budak tu diperlakukan begitu. alah setakat cakap
jangan buat tu, jangan buat ni, aku kat umah ni pun boleh cakap camtu,
langsung takde effect kat minah keparat tu kalau takde tindakan.


dan aku rasa, mungkin video tu dah tersebar kat negara luar.
buktinya? friend fb aku dari Netherlands ade share video tu.
ya. sungguh memalukan rakyat malaysia dengan kekejaman sebegitu.






sekarang budak tu dah masuk hospital dengan keadaan yang amat
memilukan. sedih aku tengok. Astafirullahalazim, moga2 Allah
selamatkanlah dan sembuhkan lah budak ini, lindunginya dari sebarang
perkara buruk. Amin. :(









- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

0 comment:

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget