.

.

Search This Blog

Category

Monday, May 02, 2011

K-pop Malaysia = 24:7?


dah lamer aku nak post pasal entri ni, cuma sejak akhir2 ni
aku agak malas sikit.

mesti ramai dah tahu pasal sebuah Band baru kat Malaysia yang kecoh
dikatakan tiru band2 korea atau k-pop. dan ramai yang kutuk2 pasal band
ni iaitu band 24:7 lebih2 lagi peminat FANATIK korea. 

ramai yang tak puas hati sebab 24:7 dikatakan tiru bulat2 band korea,
siap pakai nama k-pop lagi, yang bermaksud keindahan pop.
tapi lagu diorang, aku blom dengar lagi.

aku tak minat sangat Korea, jadi bagi aku sukati diorang la nak tiru pun.
cume kadang2 aku rase macam tak patut gak sebab nampak macam Malaysia
kekeringan idea sebab tak tunjuk kekreatifan diorang sendiri.

tapi bagi pengkritik pun, jangan la korang mengkritik keterlaluan sangat
sampai kadang2 nampak satu dosa besar pulak kalau diorang tu tiru korea, dan aku
pasti sangat kebanyakan pengutuk sume tu adelah FANATIK k-pop. siap ade page
Anti 24:7 lagi. yang paling penting, ramai yang cakap 24:7 berlagak comel dan jambu
 padahal tak comel pun macam korea. *hmm nampak sangat diorang minat hanya sebab
kecomelan.


hairan aku, kenapa la peminat korea ni selalu je FANATIK? tak boleh ke sekadar
minat tanpa perlu fanatik? kalau ye pun fanatik, fanatik sorang2 dah la, takyah la
nak ajak orang yang tak minat ni suruh minat sama. eh? dah jauh pulak topik aku.
SORRY YE PEMINAT K-POP, AKU TAK KUTUK, CUME LUAH JE.


lagi gambar 24:7






so pada korang, macam mane? 



p/s : tak suka korea, tapi tak suka tiru2. kadang2 macam lawak pun ade.






- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

1 comment:

Amirrah Zawani said... at May 5, 2011, 2:54:00 AM

tak minat jugak korea2 ni.. malas nak amik port ;)

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget