.

.

Search This Blog

Category

Tuesday, April 26, 2011

vlogger mat salleh : Charlie


mungkin kita patut sokong serba serbi tempatan, industri tempatan,
barangan tempatan, media tempatan dan vlogger tempatan.

ya, ramai jugak vlogger tempatan yang hebat2, contohnye Anwar Hadi
Mathlutfi dan Maria Helena, antara vlogger yang pemes. aku pun suke
gak tengok diorang.

tapi sekejap tadi aku ade terjumpe vlogger mat salleh kat youtube. bukan
vlogger tersebut bernama Mat Salleh, tapi maksud aku ialah vlogger orang putih.


walaupun aku kurang paham ape yang mamat ni cakap (maklum la, dah la
cakap omputeh, laju pulak, tak sempat nak tangkap maksud die), tapi
aku suke tengok video die. so nice.

mamat ni nama Charlie. agak giler-giler jugak die ni. jom usha.






yeah.. aku suke tengok vlog ni, sempoi giler.



yang ni pulak memang kreatif. btol2 nampak macam Charlie ni ade 2 orang.



anyway he was so nice. comel pun ade gak. hehe


p/s : masih sokong orang tempatan.







- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

8 comment:

apik pehe said... at Apr 26, 2011, 2:36:00 PM

hehe..diorang belajar bahasa kiter camtu jer..tp kiter nk belajar bahasa inggeris puyer la susah

gEe said... at Apr 27, 2011, 1:03:00 AM

btol dh tu. ssh nk btol2 mahir english..

emeera asnary said... at Apr 27, 2011, 3:05:00 AM

wah! bley taksub blogging gne vid plak nyh! heh.

apik pehe said... at Apr 27, 2011, 5:02:00 AM

hahaha..gee,ajar la apik bahasa inggeris..hehe

gEe said... at Apr 27, 2011, 9:28:00 AM

@emeera : klau kreatif boleh la wat vlog

gEe said... at Apr 27, 2011, 9:29:00 AM

@apik : haha bi gee pun terkontang-kanting, nk ajar org plk. kan x psl2 rosak bhse inggeris gee kerjakan.

apik pehe said... at Apr 29, 2011, 6:51:00 AM

hahaha..usop wilcha boleh jer cakap inggeris edukesen..haha

Amirrah Zawani said... at May 1, 2011, 3:36:00 AM

salut lah dgn sapa yg boleh wat vblog :)

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget