.

.

Search This Blog

Category

Tuesday, April 12, 2011

style jambang yang hensem



setiap hari korang tengok pakwe2 korang asyik shave jamban jambang
pesen samer je kan.

ade yang jambang pesen macam ni,



macam ni, lebih hensem..


 dan macam ni.


tapi pekata korang suruh pakwe2 korang tukar pesen jambang tu.
buat la lain dari yang lain sikit, baru la korang bangga sikit kan dapat pakwe
yang lain dari yang lain.

try la suruh pakwe korang shave jambang macam ni pulak.

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


hensem kan?





- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

1 comment:

Siti NuruL Ain said... at Apr 12, 2011, 10:55:00 AM

eeyyuuuwww..geli mak nok!

haha..tak suka la laki jambang2 nie.. kalau janggut sejrmput tu suka la..macam fahrin ahmad..awww..hensem nok!

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget