.

.

Search This Blog

Category

Friday, April 08, 2011

fenomena Hantu Kak Limah Balik Rumah makin menjadi-jadi


hebat betul penangan filem Hantu Kak Limah Balik Rumah. kenape
hebat?

pertame. kalau pegi ke mane2, mesti akan terdengar dialog2 dalam
filem tersebut. kejap2 dengar,

"kite bakor! kite bakor!"

"bala... bala... bala... bala..."

"sabor je la"

"sape stuju sile angkat tangan macam saye"


rase2nye sluruh malaysia kot sume tiru dialog filem hantu kak limah. kali
ni Mamat Khalid memang btol2 berjaya la mencipta fenomena.

tengok kat facebook pulak, macam2 fanpage dah wujud sekarang.
contohnye;












banyak lagi page2 yang wujud, tapi cukup je la setakat, yang mane dah
cukup membuktikan fenomena Hantu Kak Limah Balik Rumah semakin panas
sekarang.


kalau sebut USOP WILCHA, sape yang tak kenal? Usop @ sy8 la orang yang paling
glemer dalam hantu kak limah. sane sini orang sebut usop wilcha. sana sini jugak
orang jemput usop wilcha. sana sini jugak orang buat lenggok tangan usop wilcha.
kalau tengok fanpage facebook, banyak betul page usop wilcha.





dah la lekat namer usop wilcha tu kat sy8. haaii usop, aku rase
kan ABPBH 2011 boleh kat Usop dah. sane sini orang asyik story pasal
usop. Tahniah Mamat Khalid sebab berjaya cipta fenomena dan tahniah
gak kat Usop wilcha sebab berjaya glemer dalam sekelip mata.







- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

2 comment:

nub said... at Apr 8, 2011, 1:55:00 PM

betoi2 peymes. haha

s.u.h.a said... at Apr 9, 2011, 2:36:00 AM

semua orang pon nak bakar je sekarang ni.

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget