.

.

Search This Blog

Category

Tuesday, April 26, 2011

dicabul kehormatan oleh budak kecik



budak-budak zaman sekaran memang dah terlebih pandai. kejadian ni
berlaku depan mate aku, dan yang paling sedih, berlaku pada adik aku
sendiri.


aku malu. malu dengan tingkah laku budak2 sekarang yang sudah tahu melakukan
perbuatan tak bermoral. dan aku jugak marah, sebab adik aku yang menjadi
mangsa. adik aku trauma sekarang, terlalu trauma sampai tido tak lena, mandi
basah sikit2 je, makan pun sekenyang-kenyangnya.

tapi mak ayah aku pun tak tahu lagi kejadian ni. hanya aku, adik aku, kakak
aku dan budak kecil itu. sungguh berani budak kecil itu, sampaikan bila
aku tangkap gambar perbuatan tak bermoral dia pun dia masih mampu meneruskan
perbuatannya sambil menunjukkan air muka yang langsung dia tak bersalah.

aku geram, aku ambik gambar tu sebagai bukti yang adik aku telah dicabul
kehormatannya oleh seorang budak kecik. dahsyat!
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


tu la, sape suruh pakai spender sangat, kan budak kecik pun geram
gak.





- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

4 comment:

fyna said... at Apr 27, 2011, 2:24:00 AM

huhu....sbr je la..







jom singgah n follow belog fyna.
http://inibelogfyna.blogspot.com/

Amirrah Zawani said... at Apr 29, 2011, 3:55:00 AM

hahahaha!!!
cis.. igtkan betul td.. =p

gEe said... at Apr 29, 2011, 6:18:00 AM

eh, btol la, x tipu pun.. hahaa

Mr.PinGu said... at May 4, 2011, 9:58:00 AM

buat saspen je la.. hadoii

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget