.

.

Search This Blog

Category

Monday, April 11, 2011

goyang goyangg. goyang kepalaa goyangg.


"goyang goyanggg.. goyang kepala goyang.. cepatlah angkat"

gelak guling2 satu kampung bile aku dengar 'ringtone' zizan dalam
Maharaja Lawak minggu 1 time show Jozan tu. pandai betul johan
nyanyi ngan muka selambernye. Jozan ni aku rase takyah buat lawak
pun, tengok muke diorang je dah rasa nak gelak dah.


ok2, sambung pasal 'ringtone' goyang-goyang.



tapi korang tau tak lagu ape dan lagu sape yang diorang nyanyi?
wujud ke lagu tu?


ya. lagu tu memang wujud. lagu lama dah. sape2 yang hidup
zaman moden ni, maybe tak penah dengar kot.
meh kite dengar lagu sebenar goyang-goyang tuu.




laa..  lagu tamil rupenye. tapi maksud goyang kepala goyang tu,
samer ke ha ngan bahasa melayu? ke dalam BM maksud dia lain?
tapi macam best jugak dengar lagu ni kan. hehe. kalau karaoke 
mesti best ni, layannn je...







- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

2 comment:

nrzmfz said... at Apr 11, 2011, 8:42:00 AM

Jozan cool (Y)

http://faizsahaja.blogspot.com/2011/04/nak-datang-dah.html

Orang Kampung said... at Apr 11, 2011, 7:03:00 PM

hahahaha.. lawak betoi..

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget