.

.

Search This Blog

Category

Sunday, April 24, 2011

salma Mentor 5 - jeritan batinku



Program Mentor 5 baru je abis beberapa jam tadi.
sebenarnye aku bukan la minat sangat pun ngan program2 macam
ni, mentor ke, AF ke. tapi antara Mentor ngan AF, aku lebih
pilih Mentor.

ok, sekarang aku nak tulis pasal Salma iaitu protege kepada Erra Fazira.


sejak mula lagi aku tengok salma ni memang agak ok dan macam ade potensi
nak dibandingkan dengan yang lain.

sebelum2 ni pun memang aku agak suka gak tengok dia, dan kemuncaknye
ialah persembahan malam tadi, apabila Salma berduet ngan Lan dengan lagu
jeritan batinku.

Erra ni memang bijak la, sebab dia memilih Salma yang mempunyai vokal
yang agak mantap, pastu digandingkan pulak ngan Lan yang memang dah femes
ngan suara yang bagus dan lantang dan best, pastu menyanyi pulak lagu yang
agak mencabar vokal.
dan Salma memang terbaek la malam ni.

*sumber video : youtube



p/s : lebih minat program Maharaja Lawak.


- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

1 comment:

Encik Amie said... at Apr 25, 2011, 2:07:00 PM

suara sedap. Tq encik embun krna jd rakan blog sy. Penerangan ringkas dari anda pasai diri memang setailo.

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget