.

.

Search This Blog

Category

Monday, November 16, 2009

1st and 2nd generation







Aku ader 6 adik-beradik.. 3 perempuan, 3 lelaki..
susunan adik-beradik aku ni kire lawa
jgk ar, unik pun unik sbb susunan kitorg ni
selang seli.. pndai btol mak ayh aku susun
ank2 diorg..

Ank yg sulung, perempuan..
namer die Raihan bt Razali..
umur die 25 thn skrg, bru je kawen...

Ank yg ke-2, lelaki..
namer die RafiQ Arif b Razali..
umur die skrg dh 24 thn..
Die keje kat Telekom kat Kl
sbgai pembantu teknik..

Ank yg ke-3, perempuan..
namer die Rusydina bt Razali..
bru je b'umur 22 thn wat mse skrg..

Ank ke-4, lelaki...
namer die Rais Adi b.Razali..
skrg die b'umur 18 thn,
sdg menuntut kat matrik kat Gambang..

Ank ke-5, perempuan..
namer die Rajihah bt Razali..
aku la tuu...
skrg still study kat sek mngah..

Ank ke-6, lelaki..
namer die Ridhwan Firdaus b Razali..
die bru je drjh 2,
sek kat Sk Tg Ampuan Mariam..



gmbr ni merupakan gmbr 1st generation dlm adik-beradik aku.. 1st generasi ni t'diri drpd ank p'tama, kedua & ketiga.. dlu parents aku slalu bwk diorg kemane2 b'tige, ambik gmbr b'tige, & diorg b'tige jgk yg smpat tggal kat umh lamer parents aku, kat banggol pauh.. tu sbb kitorg ltk sbgai 1st generation, kirenye sbgai generasi t'dahulu ar..



gmbr ni plk merupakan gmbar 2nd generation yg t'diri drpd abg aku, aku & adk aku ataupun ank keempat, ank kelime & ank keenam.. 2nd generation dh tggal kat sbrang tkir dh, iaitu rumah yg aku tggal skrg.. mase kcik2 dlu cmtu gak, kemane2 parents bwk b'tige, b'gmbr pon b'tige.. kirenye zmn 2nd generation ni hdup ketika zmn dh moden ar, mknenye x penah merasai ssh khidupan t'dahulu... kirenye 2nd generation ni dikenali sbgai generasi kemudian ar..



- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

0 comment:

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.

Blog Archive



Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget