.

.

Search This Blog

Category

Tuesday, November 01, 2011

bersembang dengan STUPIDBOT



semalam, oleh kerana aku bosan sangat, aku
try la sembang2 ngan CLEVERBOT. punye la aku
sembang, cleverbot tu memang menyakitkan hati.
cleverbot tu sesuai dinamakan 'STUPIDBOT' je.


stupidbot mempunyai sifat2nye tersendiri. antaranya,



-stupidbot PERASAN !-



-stupidbot pandai jugak cakap ganu-
*gelenya tehh = "gatalnye !"




-stupidbot LUCAH!-


walaupun die agak bangang, aku still nak sembang ngan stupidbot
sebab sekurang2nye aku dapat ilangkan tension aku. haha.





- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

0 comment:

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget