.

.

Search This Blog

Category

Tuesday, November 01, 2011

cinta muka bulu !



lagu CINTA MUKA BUKU nyanyian penyanyi muda, Najwa Latiff
semakin meningkat naik sekarang. ramai betul remaja2 yang minat
lagu tu. tapi aku tak minat pun, hahaa. selepas lagu Cinta Muka Buku,
sekarang ade pulak keluar lagu terbaru yang bagi aku lebih HOT dan PANAS
dari lagu tu. aku dah dengar hari tu, cume baru teringat nak post hari ni.
hehe. lagu ape yang hot sangat tu ?


CINTA MUKA BULU !


Kita berkenalan hanya dalam laman muka bulu
Kau hantar bulu dan suruh aku terima kamu

Ohh.. hatiku rasa berbulu
Dan pabila kau kata kau mahu bulu aku
Ku gelisah berdebar hati rasa berbulu
Ohh.. kenakah rasa itu

Chorus:
Bagaimana harus bersua
Ku rasa berbulu tapi bahagia
Perlukah kita cari bulu pertama
Walaupun kita tak pernah sebulu

Banyak bulu-bulu yang berada di minda

Banyak tanda tanya dan juga kata kerja
Otak kata jangan bulu pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini bulu

Banyak soalan banyak juga berbulunya

Kata hati dan rasa tak di biar saja
Setiap yang berbulu ada kebaikannya
Harus pejam mata dan berbulu apa saja

Pabila kau renung tajam-tajam bulu aku
Ku rasa sesuatu rasa yang ku tak tahu oo
Ini cinta berbuluku

Dan bila kau katakan kau suka bulu
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju oo
Itulah cinta yang satu
Cinta di muka bulu

(Chorus)

Pabila kau katakan kau suka bulu
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju oo
Itulah cinta yang satu
Cinta di muka bulu



p/s : memang TERBAEKK la lagu nih !








- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

0 comment:

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget