.

.

Search This Blog

Category

Tuesday, November 29, 2011

skali silap masuk tandas daa.




ok, hari ni aku ade satu cerita. cerita yang maybe takkan dilupakan
kot. tapi kes nni takde la terjadi kat aku, ianya terjadi kat member aku.




"pada satu petang tu, baru je abis klas, aku ngan member aku lagi 2 orang pegi CC. pastu lepas siap guna perkhidmatan kat CC yang agak kurang seberapa tu, aku teman la member aku gi tandas depan CC tu.ok aku pun follow la, aku pegang beg member aku, die pun masuk tandas. aku tunggu kat luar je la, malas dah nak masuk, dan aku tunggu memang betul2 tepi pintu tandas tu.lepas tu kan, tibe2 je ade sorang lelaki keluar dari tandas tu. eh,!  dengan keadaan terkejut aku tengok la sign kat tandas tu. skali nampak pic ni,






opss. haha. alamak! macam dah silap toilet je. then dengar la member aku duk panggil2 namer aku, sambil aku ni dah hampir tergolek dah duk gelak2. haha.aku tanye member aku, ape die buat bile nampak lelaki tu.die cakap bile lelaki tu nampak die, lelaki tu terkejut, tapi selamber je member aku tu sengih2 sambil angkat peace.dan lepas incident tu, memang kitorang akan slalu tengok sign setiap kali nak masuk tandas. "







moral : sila tengok sign sebelum masuk tandas.







- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

0 comment:

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget