.

.

Search This Blog

Category

Tuesday, November 01, 2011

piala malaysia 2011 (kenape?). Aku lambat post pasal mende ni. haha



seperti yang korang sume tahu, 2-3 hari ni mesti ramai yang sebut
pasal piala FA yang baru berlangsung.

macam2 kes yang kite dengar lagi2 kat FB kan. maklum la, Fb
sekarang dah dikire macam reporter dah :D  sume isu tau melalui Fb je.

ok, ade beberapa perkara yang aku tak puas hati or tertanya2. bukan tak puas
hati sebab Terengganu tak menang, (*sigh) tapi tertanya2 tentang beberapa
perkara yang timbul kat Fb.




(=.=)  Negeri Sembilan menang, diorang bersorak kegembiraan. tapi
kenape orang Kelantan pulak yang lebih2 kutuk Terengganu ye? aku
bukan tak suke Kelantan or kutuk kelantan, (jangan misunderstanding pulak),
tapi aku ade join group uitm batch aku, eh2 budak kelantan tu lebih2
kutuk2 dan sindir ganu. dah la die duk uitm ganu. pastu aku ade jumpe group
yang kutuk2 sharbinee allawee dan sebagainye, tengok2 admin die orang
klantan. banyak sangat aku tengok camtu, gambar ke, ape ke.
*maaf saya bukan kutuk kelantan. meluahkan rasa je*


(=.=) Tentang ketidakmenangan Terengganu (aku taknak sebut kalah. haha),
ramai yang salahkan goal keeper Terengganu, Sharbinee Allawee. macam2 la
orang kutuk kan. haa. time kalah camtu la, kesalahan sikit je pun nak kecoh2
kan. tapi kecekapan Sharbinee yang telah menangkap berpuluh2 bola tu
takde pun orang nak sekecoh kesilapan die. orang malaysia camni la, bila menang
bangga, bila tak menang kutuk.


(=.=) penyokong Terengganu belasah penyokong Negeri Sembilan beramai2.
kenape? sebab penyokong Nogori membakar bendera negeri Terengganu. ala,

sume dah kecoh pasal ni kan? penyokong Nogori pun, yang hang duk gatal tangan
nak bakar bendera tu kenape? memang la kami rase terhina. maruah tu! dah menang
pun wat pe nak bakar lagi.  baik ko bakar stadium je terus kalau rase nak bakar
sangat. penyokong Terengganu pun, nak belasah tu sikit2 dah cukup. setakat
jentik 2 kali sorang, cukup la. pastu serah dekat kes polis, biar polis pulak yang buat
keje.




(=.=) yang paling aku tak puas hati, kenape Terengganu tak menang??
ye la. bagi la peluang kat Negeri Sembilan kan, sian diorang dah tunggu lama
nak menang.. hehee. (ayat orang frust camni la). *Hai-o pun orang ganu*




p/s : nak tulis entri ni saje pun makan mase 3 hari. sebab tu lambat post.
malas punye pasal.




- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

0 comment:

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget