.

.

Search This Blog

Category

Thursday, November 03, 2011

jom layan 3 suara adik-adik !



heh. aku dah tengok video ni raya hari tu dah, cume baru terpikir nak
post. dulu ade cikgu Syida buat miming kat video,
sekarang dah ade 3 suara adik2. (errr, aku tak tahu nak gelarkan diorang
pe, just tulis pe yang ade kat tajuk video diorang).







macam cikgu Syida, mereka bertiga jugak just miming depan video
then upload youtube. bezanya, aku nyampah tengok Cikgu Syida yang
over tapi aku suke tengok gelagat diorang ni.

korang suka ke nyampah ke, belakang kira. jom kita layan kejap ;




*yang tengah tu nampak cam pekerja indon je. haha. yang kanan
pulak aku tengok cunn je die pakai tudung, macam cewek indon*




*nong bezurah, jakeling vector & shell amjah*




*sejuk hati tengok ustazah2 ni kan ?*










kebanyakan tempat mamat ni shooting nampak macam dalam office je.
sah2 diorang ni memang takde keje.










- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

0 comment:

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget