.

.

Search This Blog

Category

Tuesday, November 01, 2011

tulisan biru ?












penah tengok perkataan ni sume? penah pakai tak? benda ni korang2 panggil
tulisan biru. kenape? sebab die kaler pink. (dah sah2 namer tulisan biru mestila
sebab die kaler biru).

dulu takde pun menatang2 ni sume kat facebook. tapi sekarang dah belambak.
kalau boleh, dalam setiap komen ade tulisan biru ni. dah jadi trend kan?
kadang2 aku nyampah gak tengok. dek kerana gatal sangat nak guna tulisan
biru yang konon2 bijak lagi ganas ni, pengguna benda ni main komen je walaupun 
takde kaitan ngan status ataupun post. trendy katekan........

sepanjang aku hidup. (cewahh), aku tak penah pun like menatang2 tu.
maybe bagi korang, nampak style kot, tapi bagi aku, nampak cam 'tutt' je.
heheh. aku tak suke mende2 ni sume. :D


p/s : tulisan biru untuk orang yang malas menulis.







- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

0 comment:

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget