.

.

Search This Blog

Category

Friday, December 03, 2010

i'm back


salam. i'm back. haha.
rindu la kat blog ni. dah lame tak update disebabkan
masa yang tak berapa banyak ni. maklum la, saya takut
kalau aktif blog ni sebelum exam, haaaaa... paham2 la...
saya ni kalau dah ngadap blog, mau ketagih jadinye.
macam2 yang berlaku dan macam2 yang saya ketinggalan untuk
tulis kat sini. Antaranya ;


HARI RAYA AIDILFITRI.

hari raya tahun ni ade yang meriah, ade yang kurang meriah.
yang meriahnye, ramai member2 saye datang beraye kat rumah.
skali datang tu ade la dalam 10 orang. nasib baik sorang2 tu dah boleh
jadi ayah orang sumenya, kalau la sumenya kanak2 lagi, maunye kering
ayah aku kene bagi duit raya, sebab aku memang tak bagi dah duit
raya kat orang, takde pitih@duit. hehe. lagi satu, aku dapat anak sedare
pada raya keempat. anak buah pertame. uit.. comel giler, macam mak
sedare die jugak. nama die Rania Naurah, sekarang dah nak masuk
dua bulan. sekarang ni nia dah pandai tengok orang, pandai senyum dan
pandai bercakap. tapi bercakap bahase die je la, agege agugu.
yang kurang meriahnye, saya tak dapat beraye sangat tahun ni, maklum la,
mak ngan ayah duk sibuk tengok sis saye kat spital nun, menunggu
mase untuk pushhh dan pushh..     





MAK DAN AYAH KE MEKAH.


saya ngan mak ayah saya ngah syok shopping barang dapur kat giant,
tiba2 fon ayah berbunyi, panggilan yang ayah ngan mak leh pegi haji,
seminggu je lagi. ape lagi, kelam kabut la mak ngan ayah. malam sebelum
mak ngan ayah pegi, tak menang tangan dibuatnye sebab ramai sangat
kaum kerabat datang menjenguk. lepas mak gi mekah nun, ade jugak mak
calling2. ade jugak sekali mak kene masuk emergency sebab sesak nafas
kat sane. nasib baik takde pape. pastu hari tu, penah pos laju datang umah,
hantar barang2 yg mak ayah shopping sane. huh, banyak giler, macam
nak bagi untuk sekampung je. sekarang pun diorang blom balik lagi, ade dalam
2 minggu lagi kot diorang pulang ke malaysia.


HARI RAYA HAJI.


huhu. raye haji tahun ni langsung tak meriah. tak rase macam raye
pun. mule2 dapat tau dari pak sedare tahun ni tak jadi nak 'gheban' atau
bahasa bukunye nak korban. pastu mak2 sedare yang duk jauh pulak tak
balik, tambah pulak mak ngan ayah takde. jadi, memang tak raye la tahun ni.


SPM.


haha.. sepanjang saya exam, ade soalan senang, ade soalan susah.
yang susah tu, ape lagi, saya reka je la jawapan die. asalkan tertulis sudah,
betul atau salah tu belakang kire. sekarang ni belum habis lagi exam,
ade 3 subjek lagi, kimia, biologi dan EST. tapi sebab saya gian sangat nak
update blog ni, saya pun buat pe yang saye suke. haha. walaupun ngah
spm, kadang2 tu saye enjoy gak ngan fmily saye, karaoke tengah2 malam.
ini la gaye hidup orang exam.




dah dah, cukup sampai sini, nak jadi babysitter pulak ni.
lain kali saya update lagi. bye.



- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

0 comment:

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget