.

.

Search This Blog

Category

Wednesday, December 15, 2010

mak ayah selamat pulang,



entri ni mungkin agak lewat saya tulis. 13 dis 10, mak ngan ayah saya
selamat pulang dari mekah. kitorang tunggu kat airport ade la dalam
pukul 9 pagi. setengah jam baru diorang sampai. mak keluar je terus peluk2
cium2 kitorang. maklum le, dah lamer tak jumpe, sape tak rindu. orang
buang anak je yang tak rindu anaknye. ayah kluar lambat sikit sebab die ambik
beg.





saya tengok mak ayah saya pegi mekah ni macam gi shopping pulak. hari tu
 dah ade barang yang die pos dari mekah sampai kat umah, bertambun-tambun,
siap boleh jual lagi. kalau jual konfem laku ni. 

ole-ole untuk saya? haha.. saya suke sangat. mak beli jubah, tapi bukan jubah
yang macam orang tua pakai (maaf ye orang tua), mak beli jubah yang berkain
denim, pastu takde la besar sangat, sampai nampak baju cam menggeleber gitu.
pastu mak jugak beli beg kecik, gelang halus2 yang banyak, yang macam orang india
pakai tu. pastu mak beli jam, yang sekali ngan rantai, cincin ngan subang. sekali
nampak kotak jam macam beribu-ribu ringgit, boleh dah saya berlagak ngan spupu
sepapat saya yang sedia berlagak. haha. (niat memang tak ikhlas langsung). 
papehal pun, saya nak ucap kat mak ngan ayah,

WELCOME HOME MAMAPAPA!


- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

0 comment:

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget