.

.

Search This Blog

Category

Wednesday, December 29, 2010

mamat yang gatal,,



penggunaan laman web sosial, seperti facebook, myspace, tagged
sangat luas penggunaanye. sana sini pasti ada yang online. biasanya
orang yang memiliki laman web sosial ni sebab nak cari kawan, cari jodoh,
cari musuh, nak bagitau pasal kisah cinta, sebab keje, dan macam-macam
lagi la..

tapi ade jugak yang sign up laman web sosial sebab nafsu.
contohnye?

v
v
v
v



 aku dapat message kat tagged dari seseorang.
lalu,

v
v
v
v


aku pun balas macam ni. haha.

v
v
v
v

dan die pun balas balik. pelik kot. entah-entah die
dah kol no yang aku bagi tu, padahal no tu aku reka
je. haha. padan muke. gatal sangat! dah la panggil aku
sayang. sejak bile la aku kawen ngan dia. ishhh,,, tak sanggup
den.


*moral ; jangan buat benda tak senonoh.
nampak sangat mamat ni dah penah buat
fon s*x dengan minah lain.


- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

1 comment:

Rara Farah said... at Dec 30, 2010, 3:01:00 AM

nie tagged kn??mat sex belambak kt tagged..thts why jrg buke sbb menyampah

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget