.

.

Search This Blog

Category

Tuesday, December 21, 2010

trend lipat tudung zaman sekarang



kalau korang budak sekolah, mesti korang dah boleh agak trend
budak sekolah sekarang lipat tudung camne. dan kebanyakan jugak
boleh jumpe trend lipat tudung diorang tu pada orang2 yang slalu
pakai tudung ikan bawal.




dan trend ni jugak semakin tersebar luas dari masa ke semasa,
sebab diorang rase trend lipat tudung tersebut adalah sangat cantik
dan lawa, sedangkan bile aku tengok je pompuan2 yang pakai tudung
camtu, fikiran aku akan terbayang;

- sekali tengok macam makcik
- due kali tengok macam nenek kebayan
- macam budak kampung pun ade
- konon2 samseng gitu (tapi realitinye kalau gaduh main
tarik rambut jugak. ape klas.)
- macam pompuan rosak pun ade


dan bile aku tengok orang pakai tudung macam tu, dengan segeranya
aku pegi cari baldi kat mydin untuk menadah muntah2 aku ni sebab
kegelian dan kelugaan.

oit. lawa sangat ke pakai macam tu? aku rase lagi lawa
makcik2 tua pakai tudung, siap ikat reben gitu. ade jugak
gayenye. korang rase?


- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

1 comment:

syamira said... at Dec 22, 2010, 6:48:00 AM

kalau dekat sekolh mmng ramai gila kot lipat tudung macam ni.terutama budak kleas yang bwah bawh.we all panggil budak2 yg lipat macam ni minah rewang/minah endon.hehehe.tak tahu la mana diorng dapat style macam ni kan?kadnag2 nk aja mintak diaorng lipat betol2.

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget