.

.

Search This Blog

Category

Thursday, December 23, 2010

reunion standard 6, 2005



dah seminggu lebih internet umah aku ni wat hal.
kejap ok, kejap k.o. so bile dah ok tu, ape lagi, macam
biase, rutin yang wajib aku buat ngan internet, online facebook,
tagged dan blog. pastu tiba2 je ade member lame posted kat
wall, "esok ade reunion kat giant. jum jum.". haihh.. ribut takde,
petir takde, (ujan ade la),tibe2 je posted camtu. last minute
pulak tu. 

so esok nye, aku pegi la giant. reunion kitorang mase darjah 6 dulu.
dah 5 tahun tak jumpe, macam mane la rupe sorang2 ye. aku
ingatkan reunion kelas aku je, tapi rupe2nye sume standard 6 tahun
2005. bile dah jumpe sorang2 tu, mak aihh...




- ade yang tinggi macam tiang letrik
- ade yang bermisai berjanggut
- ade yang semakin kurus
- ade jugak yang semakin chubby
- ade yang semakin hot
- ade yang rupe dah berubah terus
- ade jugak yang tak berubah langsung. maintainnn je


suke betul tengok sorang2. rindu pulak zaman kanak2 dulu. betul
la cakap ticer aku, tunggu la dalam sepuluh tahun akan datang, baru buat
reunion. pasti masing2 dah berubah. ni 5 tahun baru tak jumpe,
sume dah berubah abiss.  tapi ramai jugak yang tak hadir, sedih tak dapat
jumpe diorang.


sharing is loving. *aina nak kiss sape la tu.-

-kentang double bread. menu baru dari kitorang. -

-*wahh. control giler aku time ni.-

papehal, yang pentingnye aku dapat makan kfc. cheezy wedges terutamanya!



- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

1 comment:

Cik Najwa said... at Dec 26, 2010, 1:10:00 PM

standard 6 2005?
kita sebaya lahh

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget