.

.

Search This Blog

Category

Sunday, December 26, 2010

semut api?




serangga apa ni? pak sedare aku cakap, ni semut api.
kalau sekali die gigit, mak oii, bengkak macam biji durian
le gamaknye. err.. betul ke? maklum le, aku ni spesies tak
tau pape. *korang jangan gelak pulak kalau serangga ni ade
kat merata-rata ye.

boleh pulak semut ni bersarang kat motor honda cup umah
aku. siap beranak-pinak lagi. die ingat motor honda cup tu
hospital bersalin ke? dah tu die buat sarang pulak. mungkin 
motor honda cup tu cun sangat kot, sampai semut tu berminat.
pape hal pun, "cik semut, nak autograf?"


- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

1 comment:

maCy said... at Dec 27, 2010, 6:53:00 AM

smut. sign sini! hehe

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget