.

.

Search This Blog

Category

Tuesday, January 25, 2011

aku bangga aku anak Justin Bieber



petang kemaren, ayah aku tunjuk pic kat kakak aku. die tanye,
"cer teke, ni sape eh?"

pastu kakak aku jawab, "Bruce Lee"

ayah : "bukan, ni Rain laaaaa"

jadi dengan serta-merta aku ketawa. tapi slow lagi mase tu.

ayah aku ambik pic lain pulak, tanye kakak aku,

"ni pulok gambor sape?"

kakak: dok tahu gok.

ayah : ala, yang femes sekarang tu, sape, biber?

kakak : justin bieber?

ayah : ha'ah. ye la.

sekali lagi dengan serta merta, bukan setakat gelak, aku siap
mengilai lagi. hak hak hak hak. kalau korang tengok konfem korang
cakap takleh wat bini. ah! lantak la. yang penting aku memang
dah tak tahan sangat sangat sangat nak ketawa.

*same tak?



baru aku tahu, rupe-rupenye aku anak
Justin Bieber. ohhh bangganye..! haha


- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

3 comment:

husniah zaimah said... at Jan 26, 2011, 1:00:00 AM

singgah sni n folo ea ;)

mijae said... at Jan 27, 2011, 10:51:00 PM

saya anak yoo-hee (the wondergirls)

hahahaha

areripe said... at Jan 28, 2011, 9:52:00 AM

amboi up to date betol bapak u!
heheh!


im already followed your blog!
and if u think my blog interesting, u can do the same thing!
And don't fprget to leave comment about my post.

new blog update:
Oh Speed Trap!

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget