.

.

Search This Blog

Category

Monday, January 17, 2011

panas betul hati ini




mungkin entri kali ni nampak macam agak kebudak-budakan, tapi
takpe la, sebab aku dah geram sangat ngan beberape orang ni.

aku and the geng memang tak ngam ngan budak-budak laki kelas kitorang
dulu. kenape? sebab kitorang tak penah ambik tahu hal diorang. tak penah
nak pandang, tak penah nak sebut namer diorang, tak penah nak cakap atau
sembang ngan diorang. tapi kitorang dapat tahu diorang suke2 hati duk kutuk2
aku and the geng. 


ok, takpe, aku sabar lagi, tak suke la gaduh2 ni. lagipun sekolah
dah nak tamat, tunggu mase je taknak jumpe diorang. lantak la diorang nak kutuk,
aku tak kacau hidup diorang. dose tanggung sendiri.




ingatkan dah abis, tapi baru-baru ni, diorang still cari pasal lagi kat facebook.
aku terbace la komen seseorang kat album member aku, dimane gambar tu adelah
gambar aku. die kutuk2 aku, pastu mesti la ade orang bace. problemnye, aku tak penah
kacau diorang. 


arhhh! panasnye.. aku tak kesah la kalau orang tak suke aku, aku sedar
sape aku, dan aku tahu bukan semua orang sukekan kite. tapi jangan la memalukan
aku bile orang lain bace, dan jangan ajak orang tak suke aku. hampeh.


oleh sebab aku hot-hot sangat, rase cam nak penggal-penggal je kepale die,
aku pun mesej la budak tu kat inbox.


*5 al-nafis tu namer group klas kitorang. nampak sangat takde idea.
bile post kat sane, ramai la member2 die menyampuk, sokong die.
tak gentleman langsung.

*last mengalah. sebabnye, ape yang die cakap kat aku sumenye terkena
kat die balik. 


dah la tibe-tibe alih topik pasal lain. bukan ikhlas sangat
mintak maaf tu, tapi aku trime sebab aku taknak die sibuk2 hal aku.
tapi kalau pasni die cari pasal lagi, siyes aku cakap, ade la yang akan
aku buat kat die.


konon nak ngutuk aku, die tak sedar sebelum budak baru masuk klas
aku dulu, die satu-satunye mangse buli budak laki klas aku, dan ramai
jugak orang yang kutuk die. tak sedar diri betul. si pembuli pun, sama
je, suke kutuk orang. kalau die hensem tahap cipan + otak bijak tahap
gaban, takpe la jugak. ni,,,, tak sanggup aku nak cakap..






so, kalau nak mengate tu, cermin diri dulu.~


- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

0 comment:

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget