.

.

Search This Blog

Category

Friday, January 21, 2011

kami nak freshhh idea dalam Raja Lawak



tadi baru je tengok Raja Lawak season 5. tema minggu ni ialah
tiru gaya artis. dari first week lagi, aku tengok peserta2 raja lawak
musim ni lebih ok dan lawak berbanding musim lepas.

lawak hari ni pun ok jugak. cume aku agak kurang ngan kumpulan
kopi o dan kami.

ok. entri kali ni aku nak citer pasal salah seorang peserta, Man.
aku kenape juri-juri sangat memuji die dalam lawak die hari ni.
kalau korang tengok raja lawak musim 2, dalam tema tiru gaya artis,
syah ade wat persembahan yang lebih kurang je ngan Man buat.

yang bezanya antara dua persembahan ni, syah guna perbuatan
lain, Man guna perbuatan lain. satu lagi artis yang ditiru, tapi cume
eric leong je yang beza. Nasir Bilal khan pun ade dalam lawak syah,
dan ayat 'haaaaa' tu pun asalnye dari syah.




jadi nampak sangat yang Man ni tiru syah. takde la salah dalam
meniru idea sikit2, tapi secara tak langsung Man telah
tunjukkan kelemahan die, tak mampu reka idea sendiri. dah tu,
dapat pujian pulak.

persembahan minggu lepas pun camtu gak. lawak die tu dah lamer
aku bace kat internet, dan bermakna Man ambil idea dari lawak
internet. tak best la camtu, kitorang penonton raja lawak tak dapat
tengok idea freshhhh dari peserta tu sendiri.

jadi sebagai penonton raja lawak, aku tak puas hati.. haha!


- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

0 comment:

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget