.

.

Search This Blog

Category

Sunday, January 23, 2011

jangan nilai peribadi berdasarkan pakaian?


kalau korang beli harian metro 23 jan 2011, mesti ade terbaca berita
tentang seorang artis yang tak femes ni.


namer die Nursyella. sape ntah Nursyella ni, aku langsung tak kenal. padan
dah die tak femes pun. tapi tibe-tibe je kuar berita yang die beri keterangan
tentang pakaian seksi die.

tapi, bagi aku jawapan yang dia berikan adalah jawapan yang bodoh.

1. jangan nilai sikap berdasarkan pakaian.
- dah sah2 kau pakai baju seksi nak mampus, mampus pun tak seksi macam
tu, kalau tarik je baju tu terus berbogel, takkan orang nak nilai kau ni
seorang yang sopan lagi alim ataupun merupakan calon2 pilihan bakal mak
mentua.

2. pakai baju ikut kesesuaian majlis
- majlis ape yang sesuai pakai pakaian camtu? sedangkan kelab malam
pun tak sesuai..

3. tak sangka boleh mengundang kontroversi

- dah sah2 kau tu artis, memang orang kaum2 gosip suka keluarkan
cerita pasal 'kesopanan' pakaian kau tu, sebab terlalu dan teramat
'sopan'.

4. “Sebenarnya, saya malas nak layan kontroversi ditimbulkan tetapi semakin saya mendiamkan diri, bermacam pula tuduhan, cacian dan fitnah dilemparkan hingga mengaibkan maruah saya"
- haha. kalau dah pakaian camtu memang dah mengaibkan dan dah takde
maruah pun.


dan memang begitu dunia artis, apabila ada kontroversi, mesti diorang
bagi keterangan dengan jawapan yang amat bodoh sebab taknak ngaku
salah punye pasal. 



- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

2 comment:

ADfeez said... at Jan 23, 2011, 3:30:00 PM

setuju!!! smlm pun dengar2 ada org ckp pasal nie....
die nie dilahrikan semulajadi bimbo kot.. hahahah :P

Myung Dae said... at Jan 23, 2011, 7:02:00 PM

HAHA . marah sangat cek kakak oi . ngeee ~

Jom Join COntest Ni
http://myungdae92.blogspot.com/2011/01/promosi-header-hanya.html

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget