.

.

Search This Blog

Category

Monday, January 10, 2011

belajar cakap terengganu bersama zizan


penah tengok rancangan oh yeah kat astro warna?
aku tak penah tengok sebab aku tak langgan pun mustika.
tapi aku dapat video ni dari facebook. sebagai rakyat
terengganu yang sejati, aku bangga ngan en zizan sebab
die promote loghat ganu.



loghat terengganu ni agak susah, tak macam kelantan, lebih senang
diikut. kalau aku tengok tv, ade pelakon yang bukan asal ganu tapi cakap
ganu, memang sakit hati. nampak macam over je. kadang-kadang loghat
ganu dengar cam agak kasar, tapi kami tak gitu. hehe

papehal, salute ZIZAN.!


- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

1 comment:

Idayu Suraya said... at Jan 14, 2011, 4:43:00 AM

geng ni memang kelako la....hahahaha ceming keto cah hok aku wak

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget