.

.

Search This Blog

Category

Friday, May 07, 2010

hamster ku~



anda membela hamster? hati-hati membela hamster kerana, ...


~jimi dan jeni~

saya dah bela hamster tahun lepas lagi. mule-mule ok je, jage baik2,
bersih sarang die, main2 ngan dia, dia gigit2 saya. tapi sekarang dia dah
besar, kami pun jarang menjaga dia, kesian pulak.

nak dijadikan cerita, hari tu ayah saya nak bersihkan sarang dia sebab kakak
saya nak tunang, ye la, takkan nak suruh dia kotor macam tu pulak. time ayah saya
pegang dia nak alih tu, tibe-tibe je dia gigit. gigit sikit je, tapi darah die, mak aiiii..
banyak giler, macam darah kena bunuh pun ade..


~darah kena gigit hamster.. ngeee~

silap kami jugak, dulu tak beli pengasah gigi untuk tumpulkan gigi hamster. kesian
pulak saya tengok ayah saya.

lepas hari tunang tu, kitorang lupe nak alih kat tempat teduh sebab mase tu kitorang
alih kat tempat takde bumbung, untuk sementara je. last2 esok tu kitorang tengok
hamster dah mati semuanya. uhuk2 sedih sangat2.. oh jimi dan jeni ku..


~sekarang tinggal sarang dia je..~


- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

1 comment:

Anonymous said... at May 18, 2010, 10:29:00 PM

rndu pl0p ke bdk brdue nih.
cyan ke yer,mati gtu je.
sdih pl0p..

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget