.

.

Search This Blog

Category

Thursday, May 27, 2010

kecik-kecik dah tahu hisap rokok



Ardi Rizal, baru je umur 2 tahun, nak pakai pampers sendiri pun tak pandai lagi,
tapi dah pandai hisap rokok. dah la hisap rokok, ketagih pulak tu sampai setiap hari
kena hisap 40 batang rokok. kalau tak diberi, Ardi Rizal akan mengamuk. bayangkan
 kalau besar nanti, mesti hati berkulat-kulat, gigi pulak mesti macam dicat hitam ye. 
tapi saya rasa la kan, budak ni tak sempat membesar kot.

Ardi Rizal mula menghisap rokok sejak berumur 18 bulan selepas ayah die
memperkenalkan rokok tu kat die. ish, sanggup ayah die bagi rokok kat budak-budak
yang tak tahu-menahu lagi pasal dunia ni. tengok gayanya duduk atas lori, sebijik macam
samseng. dah nampak masa depan negara macam mana kalau ramai yang macam ni.
nasib baik la kes ni bukan kat Malaysia.


- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

1 comment:

Ery Farieha said... at May 27, 2010, 10:06:00 AM

bapak die la bodoh
huhuhuhuh
dorg mmg kurang ilmu betol ni.
hurmmm siyes x macam 2 tahun.
anak sdare aku 3 tahun pun comel gebu lg.

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget