.

.

Search This Blog

Category

Sunday, June 13, 2010

sabar je laa..



saya mulakan dengan huhu..
semalam rancang ngan member saya W (bukan nama sebenar)
nak kuar bandar dan saya pun plan nak jumpe ngan B (bukan
nama sebenar). semalam text B, tanya nak pegi bandar
pukul berapa, pastu saya cakap nak kuar tu mesej la. B cakap
gi pagi la.

pastu pagi tadi saya ngan W pegi la bandar, dalam pukul 9, saje
pegi awal-awal sebab ingat nak ronda-ronda kejap. pastu pukul
10 call B, tanya nak pegi pukul berapa. B cakap, di kena pegi pukul
2 petang, sebab dia ada hal. ok. walaupun berat hati nak tunggu,
tapi dah JANJI, so kitorang tunggu la jugak.

pukul 11, kitorang dah bosan, so saya ngan W tunggu je sampai pukul
2 ptg kat taman syahbandar, borak2. korang tau-tau je la, betapa
seksanya tunggu orang, dah la tunggu 3-4 jam..

pukul 2 pun menjelma. tiba-tiba saya dapat mesej, B cakap takleh gi,
blaa.. blaa.. blaa.. jangan majuk, bla blaa.. haduii..... punya la seksa saya
tunggu, tiba-tiba tak datang? ya Allah dalam hati ni sabar je. hanya tuhan je
tahu betapa sakitnye hati ni. last-last kitorang pegi makan jap, pastu terus
balik. langsung tak berbaloi penantian saya.


tambah lagi seksa, sekarang tengah lapar.. haduii.. ok, sampai sini je nak
tulis sebab saya ada keje nak pegi masak megi asam laksa pulak ni.

perut dari tadi dah berdikir barat, tunggu masa diisi je..


- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

1 comment:

Hapiz Rahman said... at Jun 13, 2010, 3:57:00 AM

hehehe... xpe janji last dapat megi asam laksa.. :)

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget