.

.

Search This Blog

Category

Friday, June 18, 2010

saya pemain badminton profesional



kelmarin kakak ngan abang saya balik umah sebab pak sedara
saya meninggal. petang tu tengah syok duk beranda kat umah saya,
tibe-tibe ternampak la jiran saya main badminton. "sedak ar main
badminten. lamer rase dok main badminten. dulu main sokmo petang2"
lebih kurang begitu la dialog saya. *kalau tak paham buat2 la paham ye.
pastu kakak saya pun cakap, "doh jom ar main, esok2 k.dis dokleh
main doh, nok balik kL doh."

so dengan semangat yang ada, kitorang main la badminton.
saya bukanlah nak citer pasal main badminton. ala setakat cerita
main badminton, orang lain pun buleh cerita. cume ade cerita lucu
di sebalik permainan petang kitorang..




baru stat main, abang saya dah sibuk nak main jugak. jadi saya beregu
ngan kakak saya lawan ngan abang sorang. tengah syok main ni,,
fuhh.. tiba-tiba la kan, bola sampai kat saya pastu saya saya nak tangkis
la bola tu, pastu, oleh sebab saya ni pemain yang amat professional dan
amat terror sekali, bukan setakat bola je saya tangkis, dengan raket sekali
tercampak. tambah pulak masa tu ade jiran saya tengok. perghhh, malu2..
 pastu cepat2 sembunyi belakang kereta.. itu lah penangan pemain
badminton professional.. Lee chong wei dan Lin Dan pun takde main sampai
macam tu..


- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

0 comment:

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget