.

.

Search This Blog

Category

Monday, June 28, 2010

bila kasut basah



hari ni saya nak ceritakan bahawa setiap masalah pasti
ada jalan penyelesaiannya. dulu saya penah tulis yang cermin
mata saya patah tapi tetap boleh diselesaikan, begitu jugak
ngan kes kasut saya ni.

petang kelmarin saya basuh kasut sekolah saya, tapi tak ingat
pulak nak jemur sebelum gi dungun nak ziarah mak sedare.
balik pulak malam, jadi terpaksa la jemur kasut tu malam. tapi
esok tu dah nak guna, mane la sempat nak kering.

dengan berbekalkan idea yang mungkin boleh diguna pakai,
saya ambik kasut tu, pastu ambik seterika besi kat umah tu,
nahh... saya gosok kasut tu.. pssssssss...dahsyat sungguh bunyinye.
selain mengeringkan kasut, boleh jugak menghilangkan kedut2
kat kasut tu.


walaupun kasut basah, ade jugak alternatif lain untuk keringkan
kasut. korang pun boleh jugak guna cara ni kalau kasut korang basah.


 lesson : 1. buat je perkara yang korang nak buat selagi tak 
memudaratkan. hehe.
2. setiap masalah ade penyelesaiaannya. tak gitu? hehe


- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

2 comment:

♣ beb0rg ♣ said... at Jun 28, 2010, 10:34:00 PM

lesson ke 3: lenkali bsuh kasut tu awl2.kn cuti 2 ari.apedaa..

gEe said... at Jun 29, 2010, 5:09:00 AM

bsuh awl doh, tp x ingat nk jemur la..

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget