.

.

Search This Blog

Category

Wednesday, April 28, 2010

oh cermin mataku!


kelmarin time pagi2 time sampai kat sekolah tu, saya terus je letak beg.
oleh sebab saya seorang yang berkaca mata a.k.a rabun, saya terus ambik
cermin mata dalam beg, nak lap2 sikit. sebelum ni pun, cermin mata saya memang
skrunye yang sebatang tu longgar sikit.. dah banyak kali kemas, tapi tetap longgar.
tapi time nak belajar ni pulak la, tibe-tibe skru dia tercabut dan hilang. aisehh..




oleh sebab emergency a.k.a saya kene pkai jugak spek tu sebab mata saya memang
tak nampak, so saya pon baiki secara emergency. cara dia?


.   kebetulan kat kotak pensil tu memang ada pin, saya ambik pin tu, gantikan skru yang hilang,
pstu pusing2 sikit, sampai dah ok..

dalam bulatan : pin.. amacam? ok tak?

bab kata pepatah melayu, di mana ada kemahuan, di situ ada jalan.. walau ditimpa masalah,
tetap ada jalan penyelesaiaannya.. haha..  
 ..


- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

3 comment:

Wanie-san said... at Apr 28, 2010, 3:40:00 AM

pndainye die...:)

afiq said... at Apr 28, 2010, 3:51:00 AM

saye paham perasaan anda.. sesungguhnyer saye pon bute kalau xde spek.. haiyooo

gEe said... at Apr 29, 2010, 12:48:00 AM

hehe. klau dh emergency ape pon buleh buat.

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget