.

.

Search This Blog

Category

Tuesday, April 27, 2010

e-mail ajaran sesat?


tadi terdetik di hati saya nak check salah satu e-mail yang dah lama saya
tak check. kebanyakan e-mail yang terdapat dalam inbox hanyalah e-mail twitter.
tapi tibe-tibe saje saya terpandang dan terbuka satu e-mail yang entah dari sape.




i am Mrs. Bintu Mahmud. Please contact my lawyer Ramli Sariman (barr_ramli_sariman12@gala.net)
for a very important thing ALLAH wants you to do for Him. May ALLAH be with you always.


hairan. sape la yang tibe2 send e-mail sebegitu. dah tu, ade ke die cakap contact peguam
dia sebab ALLAH mahu saya buat sesuatu yang penting? adakah ini salah satu sebaran
ajaran sesat? Astafirullahalazim.. nasib baik saya tak jahil lagi.. kepada sesiapa yang turut dapat
e-mail sebegini, jangan layan dan jangan tunjukkan kejahilan anda.

. .


- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

0 comment:

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget