.

.

Search This Blog

Category

Thursday, April 22, 2010

starter pack S.O.X



lama tak update blog ni, kerinduan mule terasa. bukan taknak update,
tapi saya busy akhir2 ni, so takde masa sangat nak update. Tiap2 hari saya
online tapi tak kesempatan jugak nak tulis entry2 baru.

kelmarin masa waktu sekolah hampir2 tamat, ada announcement yang
minta semua pelajar form 5 pegi dewan aspura, katanya ada ceramah sempena
jelajah 1Malaysia, atau lebih kurang macam tu la.. yang syoknya, salah satu penaja
program tersebut ialah celcom, dan diakhir ceramah tu, kitorang bakal diberi
started pack S.O.X celcom percuma.


seperti yang sedia maklum, sape2 yang dah pakai S.O.X tu, hanya boleh pakai
satu nombor je, sebab ianya hanya boleh didaftar atas satu kad pengenalan. dan saya
pun memang dah sedia ada nombor S.O.X. tapi sebelum tu, cikgu ade announce,
diorang tak minta I/C pun. kitorang pon boleh nak ambik starter pack 2-3 keping, bagi
hadiah kat kawan ke, ape ke. jadi, walaupun saya dah takleh daftar S.O.X, ingat
nak ambik la jugak sekeping.


die announce suruh berkumpul pukul 1.30, tapi pukul 2 lebih baru stat. cikgu cakap
ceramah kejap je, dalam 30 minit atau sejam. tapi penceramah die cakap, 2 jam, maknenye
habis dalam pukul 4 atau 4.30. aduss.. lamernye..

last2 lepas setengah jam dan lebih penceramah itu memberikan ceramah mengantuknya,
dia cakap, "awak semua boleh ambik starter pack percuma, yang ade I/C boleh ambik hari
ni, yang tak bawak I/C hantar borang pendaftaran esok. yang dah ade, tak boleh ambik dah,"
aisehh... sakit hati betul.. last2, saya keluar je dari dewan time orang ceramah. saya bukannye
buleh pun starter pack tu, lagipun saya ada masalah peribadi sikit, jadi tak payah buang masa
lama2 dengar ceramah.

ape2 hal, sebagai mewakili siapa2 yang dapat starter pack percuma, saya sangat gembira
sebab bukan senang nak dapat starter pack free kat SEKOLAH. dan tahniah jugak pada
korang yang dapat ye.
.


- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

0 comment:

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget