.

.

Search This Blog

Category

Sunday, February 06, 2011

aku gatal bile tengok Raja Lawak~


penah tengok Raja Lawak musim ke 5? pada sape2
yang ade astro, aku rase mesti korang ade tengok kot.
aku rase raja lawak terbaru ni mungkin lebih best sedikit
dari musim lepas. lebih lawak, lebih style, tak kekok.



ok2. aku bukan nak citer pasal program Raja Lawak, tapi
nak citer pasal peserta diorang. kenapa?

ade satu kumpulan, namer kumpulan diorang Balas, terdiri
daripada 2 peserta. ada apa dengan Balas?


salah seorang ahli die, yang kecik rambut kerinting tu, bagi aku
die comel la. haha. *ye, aku ngaku aku memang gatal* mungkin korang


cakap, "langsung tak comel mahupun hensem, muke cam tong sampah".
aku tak kesah. sebab tu pandangan masing2. bagi aku, die comel.
tambah pulak ngan rambut kerinting die tu. 
waahh. sekali tengok dah macam Adam G. Sevani. haha

~die comel~

lagi satu, kumpulan Bobo, yang tesingkir pada minggu pertame.


aku tak puas hati diorang kluar sebab yang kecik tu comel. kiut. sume ade.
*sekarang dah bertambah lagi kegatalan aku*

~ i love his eyes~

dalam kumpulan Lucky pulak, selain yang agak besar tu, 2-2 comel.
tapi yang besar tu walaupun tak comel, die la yang paling klakar.


jadi, salah satu faktor kecik aku tengok Raja Lawak adelah sebab
peserta die comel. walaupun hanya 2-3 orang, cukup memadai untuk
aku cuci mate

walaupun dah terserlah kegatalan aku, takpe la, sebab
AKU MEMANG BEGITU. haha~






- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

3 comment:

Unknown said... at Feb 6, 2011, 11:02:00 PM

balas best.. blawak aed style.. bobo sib baik dah kuar.. now tgu lucky je ni.. hehehe..gurau.. ade best aed tak best.. paling best R2

gEe said... at Feb 7, 2011, 9:51:00 AM

yup. balas, lucky, R2 sume best. yg solo nazmi agak best jgk.

Aida Lela said... at Feb 8, 2011, 6:48:00 AM

last week, yang segmen muzikal. balas memang best! part yang si ayah tetibe gedik menyanyi tu. ha ha ha!

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget