.

.

Search This Blog

Category

Tuesday, February 22, 2011

mase untuk peragut pulak mati


nak cakap 'padan muka', tak baik pulak sebab melibatkan kematian. tapi
bagi aku, ni lah balasan bila dah buat jahat kat orang. slalu kite dengar dalam
berita, mangsa ragut maut, koma, cacat dan macam-macam. tapi kali ni,
peragut yang maut disebabkan oleh mangsa ragut.

seorang mati serta-merta kat tempat kejadian, sorang lagi parah. yang mati tu,
mati sebab kerandut zakar die pecah dan yang paling tragis, peragut tu mati
dalam longkang, dalam keadaan yang agak menyedihkan.

*peragut yang parah dan peragut yang maut (dalam bulatan)

pada hari yang sama tuhan tunjuk pembalasan kat diorang. dah la diorang ragut
pakai motor curi. mangsa ragut pulak, aku respect sebab die berani. 
tengok muke cam ayu je, tapi ganas tu. 


harap2 pasni takde la dengar kes ragut lagi. dunia dah makin kejam, bila dunia
nak baik semula?


sumber gambar : harian metro



- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

4 comment:

ARC™ said... at Feb 24, 2011, 3:36:00 PM

haaa kan dah dapat balasan. amek ko

h A n Y S said... at Feb 25, 2011, 8:29:00 AM

terang2 dah mati dlm keadaan buat jahat..alahaiii..

cik chopu said... at Feb 25, 2011, 6:59:00 PM

sepandai pandai peragut merembat, akhirnya jatuh ke longkang jua~

H Y D E said... at Mar 16, 2011, 1:12:00 AM

pergh.. terperosok dalam longkang besar tu. dahsyat... apa2 pun dah terima balasannya

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget