.

.

Search This Blog

Category

Friday, February 11, 2011

Padi - sahabat selamanya


hari tu mase undewear on da way nak gi KB, aku ade dengar
OST upin & ipin dalam radio. mase tu baru aku tau rupe-rupenye


citer upin & ipin ni ade lagu jugak.  dan aku pun baru tahu yang
penyanyi lagu upin & ipin ni adelah penyanyi dari seberang atau
lebih tepatnye dari hendon Indonesia, iaitu Padi band.


wahh. ade jugak perasaan bangga sikit sebab penyanyi dari seberang
pun sudi nyanyi untuk Upin & ipin, di mana menunjukkan yang upin & ipin
ni dah laku kat sane. respect la pada sape yang cipta katun tu.


bile dengar lagu ni, best jugak.

jom kite layan lagu ni;





Dua tiga kapal berlayar di samudra 
Ayo sahabatku kita bergembira 
Bermain bernyanyi bersama menikmati indahnya dunia
Karena sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya setia
Berakit-rakit kita kehulu
Berenang-renang kita ketepian
Kita berbeda untuk saling mengisi
Segala kekurangan kita
Mencari sahabat untuk selamanya
Atasi semua perbedaan
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya… Selamanya setia
Sahabat untuk selamanya
Berbagi dan saling menjaga
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya… Selama-lamanya… setia…
nak download? klik sini;



- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

0 comment:

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget