.

.

Search This Blog

Category

Sunday, February 13, 2011

tentang aku serba sedikit


hari ni aku rase nak mengade-ngade. nak tulis pasal diri aku kat entri
ni. aci tak? ye la. skali skale kene tau jugak pasal diri owner blogger,
baru lah lebih mesra, tak gitu, kan kan kan?





hek3. ok, aku nak tulis serba sedikit pasal diri aku, yang korang mungkin
tak tahu.

1. aku suke aktiviti lasak. aku jugak suke panjat memanjat, panjat bumbung
ke, panjat pagar ke.

2. aku suke berjalan, tak kire la berjalan kaki yang jauh ataupun
bersiar-siar.

3. suke shopping baju Rm10 - Rm20, tapi kebanyakan t-shirt, sebab lebih
selesa. dress yang ada kat umah jadi tempat mainan lipas je.


4. tak bercakap dengan orang tak kenal, melainkan seseorang tu tegur aku
dulu. dan bile dah tegur sepatah, berpuluh patah aku jawab.

5. suke memerhati orang. terutama kalau ngah jalan-jalan. tapi ade orang
cakap aku jalan tak tengok kiri kanan. haishhh~

6. sebelum orang kenal aku, orang akan cakap aku sombong.


7. suke makan buah yang masam-masam. buah pauh, buah cermai,
belimbing buluh, kedondong, limau kasturi, lebih-lebih lagi kalau
dapat cicah garam.




8. tak suke citer hal peribadi kat orang, walaupun dengan kawan baik skalipun.


9. selambe je kalau stakat nak gurau, "jom kapel", "jom kawen", "jom kite dating"
ngan member2 laki, kadang2 ngan orang baru kenal pun aku gurau jugak camtu.
tapi kalau orang yang cepat perasan, aku tak gurau camtu. cari nahas je.


10. suka tenung mate orang lamer2, tak kira laki ke, pompuan ke, dengan muka
serius. tenung sampai diorang malu dan tak senang duduk gitu.




tu je yang aku ingat stakat ni. okeh sudi tak korang ambik aku jadi
bini korang? hehe~




p/s: aku misteri? haha lawak.







- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

1 comment:

creativeheart said... at Feb 13, 2011, 9:48:00 PM

wah... jarang org jumpa blogger menulis ttg diri sendiri nie... slalu ada pun kat profile je..

hehhee..

erm... nak minta tolong sedikit like gmbar saya di FB.. nie linknye..

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=195806030447040&set=a.186671951360448.52739.185044184856558

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget