.

.

Search This Blog

Category

Tuesday, April 13, 2010

lagu dan personaliti




saya pasti, semua orang suka menyanyi, tak kira la nyanyi
lagu rock ke, jiwang ke, nasyid ke, lagu kanak-kanak ke.
walaupun kadang-kadang korang memang dah sedar yang
suara anda memang sumbang tahap cipan, suara katak lagi best kot.
so ape kate pilih salah satu lagu yang ade kat bawah ni dan
lihat ciri-ciri personaliti korang.
*pilih je, walaupun korang rase tak minat ngan lagu-lagu ni.



KELLY CLARKSON - miss independent
~ Walaupun nampak macam liar dan gila2, namun sebenarnya korang ni orang yang tak suka pada kehidupan yang liar dan terlalu sosial. Jenis yang berjiwa independent. jadi, sudah tentulah korang lebih suka berseronok dengan aktiviti2 yang berfaedah terutamanya aktiviti yg mencabar. Tak suka dikongkong dan sentiasa mahukan kebebasan melakukan apa yang korang mahu. yg penting, korang tahu menjaga diri.

BLACK EYED PEAS - where is the love
~ seorang yang amat istimewa kerana memiliki hati yang suci murni dan perwatakan menarik. serba-serbi sempurna, baik dari segi rupa mahupun sifat. sedia menghulurkan pertolongan pada teman2 yang dilanda problem. korang juga seorang yang sentiasa mahu kejayaan dalam diri dan tak takut berhadapan dengan risiko demi ingin mencapai impian korang.

DESTINY CHILD - survivor
~ jenis yang independent dan pandai berdikari. mempunyai prinsip ingin berjaya dalam apa jua yang korang impikan. Itulah yang membuatkan diri korang unik dan dihormati kawan2. lebih percaya dengan diri sendiri daripada mendengar kata-kata orang lain. yang penting bagi korang adalah keyakinan diri untuk mendapatkan keputusan yang terbaik. dengan prinsip hidup korang ni, tak mustahil kalau korang akan berjaya satu hari nanti.

BRITNEY SPEARS - you drive me crazy
~ memiliki perwatakan yang periang dan menggoda. wow. korang mempunyai daya tarikan yang menarik sehingga mampu membuatkan sesiapa yang terpandang jatuh cinta (kot2 orang jatuh cinta sebab korang pakai minyak pengasih kot. hehe). bukan hanya rupa malah korang juga mempunyai personaliti menarik dan sifat yang mudah didekati dengan orang lain. kadang2 tu, kelakar dan gila-gila jugak orangnya. jadi, tak hairanlah jika ramai yang selesa berkawan dengan korang.


* hmm.. bagi saya la kan, saya lebih suka lagu survivor ngan where is the love. .


- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

2 comment:

Anonymous said... at Apr 13, 2010, 7:50:00 PM

sy la tu britney spearsnye.
hehe.
•b0rg•

gEe said... at Apr 13, 2010, 11:54:00 PM

hahaha. borg koya.

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget