.

.

Search This Blog

Category

Friday, March 18, 2011

10 curly man hairstyle.. aku suke~ aku suke~



aku ni jenis yang suka tengok style rambut, lebih2 lagi style rambut
lelaki. tapi aku suka tengok style rambut yang nampak agak cool dan
santai.

kali ni aku nak tulis pasal curly hair style untuk lelaki. aku suke tangok
rambut lelaki yang agak curly ni, tapi bukan rambut afro. Mereka yang
buat hairstyle macam ni bagi aku nampak macam cool. tapi kebanyakan girl
tak suka sangat lelaki rambut camni, aku pun tak tahu nape. padahal comel la.


1.

 2.


 3.


 4.


 5.


 6.


 7.


 8.


 9.


 10.



wahh. cun sangat mereka2 ni. dan salah seorang artis
yang curly hair yang aku suke tengok,


korang tak teringin ke nak buat style kerinting camni. mane la tahu
kot2 korang dah bosan ngan fesyen rambut same je, asyik2 botak, asyik2
rambut askar, asyik2 rambut terpacak, sekali sekala buat la curly pulak.

untuk lain2 hairstyle, hari lain pulak ye.





- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

2 comment:

Along Usop said... at Mar 18, 2011, 3:42:00 PM

rambut along curly gak! tapi...

heheheh.. not available la.. =p

gEe said... at Mar 18, 2011, 4:31:00 PM

along :

alah, klau not available tu takyah la ckp, sbb dh sah2 melepas.. hahaa

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget