.

.

Search This Blog

Category

Sunday, March 06, 2011

OMG ade minah LESbian nak ngorat aku


macam-macam jenis orang nak naikkan nafsu masing-masing zaman
sekarang. kadang2 nak naikkan nafsu ngan chatting dengan orang tak
kenal pun dah cukup. contohnye ape yang berlaku kat aku ni.

tapi kan, kalau lelaki yang menggatal, normal la tu. masalahnye, yang menggatal
ngan aku ni perempuan. bila aku check balik, aku ni pompuan gak.
ahhh sudahh.. orang yang rupe macam aku ni ade jugak manusia songsang berkenan.
buktinye?



tibe-tibe je ade orang tegur kat chatbox kat facebook. macam bese,
dah orang tegur aku balas je la. tibe2,





*aku cakap tak sampai tu, baru je nak stat loyar
buruk ngan die, mane la tahu kot2 lame2 die sakit hati.
eh last2 tak menjadi.



lamer2 minah tu macam bertambah gatal pulak, eh malas
la aku layan. tengok bulu dah meremang. dalam hati geli tu tak
usah cakap la..











- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

9 comment:

Encik Bedak Sejuk said... at Mar 6, 2011, 3:05:00 PM

what the HELL...? kite bakor je minah tuh...Lol

AiMin Ho said... at Mar 6, 2011, 4:07:00 PM

OMG....ape nak jd dengan dunie skunk ni kan...haish...ramai pulak yang songsang dah....hahaha....same la macam aku kene....tapi kene ngan laki...hahah.....cube bace story dekat http://iminstory.blogspot.com
malas nak layan lelebih kang menjadi...hahaha...geli betul ngan spesis mcam ni..:)

Muhamad Zaki Zafir said... at Mar 7, 2011, 9:33:00 AM

yg last2 xleh blah..remove je terus.gile ke hape minat yg sndiri dh ade. :)

F_H said... at Mar 7, 2011, 9:58:00 AM

erm....

gEe said... at Mar 7, 2011, 10:00:00 AM

en bedak sjuk : kite bakor! kite bakor!

aimin ho : nasib kte sme la plk. haha

zaki : mmg hampeh.. minah gila. haha

gEe said... at Mar 7, 2011, 10:00:00 AM

en bedak sjuk : kite bakor! kite bakor!

aimin ho : nasib kte sme la plk. haha

zaki : mmg hampeh.. minah gila. haha

alongxp said... at Mar 8, 2011, 9:27:00 PM

haha... aku ni lelaki..so...klu pompuan,mslh ngan lesbian, lelaki mst la ngan mslh gay,tp sbb aku pnh dok serumah ngan gay(aku bukan gay tau), so aku da leh kenal org tu gay ke x, so terselamat ckit ar...

gEe said... at Mar 9, 2011, 8:36:00 AM

alongxp : wow, x terancam ke duk ngn gay? hehe

Kicap Manis Media said... at Mar 9, 2011, 9:41:00 PM

WOW WOW WOW!!!geli gler. kalo i ckp camtuh x pe la...:)

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget