.

.

Search This Blog

Category

Wednesday, March 02, 2011

aku nampak 2 orang lelaki berpelukan dalam selimut


peristiwa ni berlaku depan mate aku sendiri.
dua orang lelaki tidur berpelukan dalam selimut
tanpa memakai baju.
cepat2 aku tangkap pic diorang sebelum diorang sedar.



ish. siyes aku cakap aku tak sanggup tengok.
dah la depan mate aku.
ape la nak jadi ngan budak-budak sekarang..
dunia dah maju, zaman pun dah berubah.
memang dahsyatt..


v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v













- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

1 comment:

borg said... at Mar 2, 2011, 8:38:00 PM

dik,gmbr baru ke lame nim?

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget