.

.

Search This Blog

Category

Monday, March 28, 2011

10 kebaikan joging. jom gi joging ramai-ramai.


tiap-tiap petang kalau tak ujan, aku akan pegi joging ngan
member aku. saje, niat nak kuruskan badan sikit. (hak3).
oleh sebab aku ni kerap joging, baru aku terperasan, rupenye banyak
kebaikan bile kite joging ni. antaranye;


1. dapat kuruskan badan dan menjage kesihatan

2. dapat cuci mate dengan mengorat balak2 hensem dan awek2 cun

3. boleh dating sambil jage kesihatan (kalau joging ngan kekasih korang)

4. dapat jumpe ngan member2 atau musuh yang turut joging skali

5. membuatkan seseorang yang insomnia mudah tidur (bile dah letih, ade la
rase ngantuk tu)

6. dapat ilangkan ketagihan korang terhadap facebook.




7. dapat mencari teman baru. korang buat2 la jatuh, konfem ade orang yang
angkat korang. silap haribulan bakal jadi kekasih korang.




8. boleh jimatkan duit korang tanpa perlu membeli jusmate5




9. boleh menjadi model dr Rozmey satu hari nanti


10. melawaskan kentut (err... yang ni aku tak tau)




kesimpulannye, sebaik saje korang terbace entri ni, silelah siap2kan
diri dengan memakai seluar track size xxs dan singlet pagoda dan teruskan
ke kawasan berhampiran untuk joging walaupun waktu menunjukkan pukul
3 pagi.








- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

2 comment:

Henry Zackery said... at Mar 28, 2011, 8:10:00 PM

sy suka maen badminton utk cergaskan badan :)

Awek Aku ??

Santan Berlada said... at Apr 3, 2011, 8:35:00 PM

saye suke jogging...
tapi
lately agak kurg sikit... ^^

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget